Asiakaspalvelutyöryhmän seminaari 21.10.2025: ”Kirjasto 360° – palvelua kaikilla kanavilla” – Ilmoittautuminen avattu!
Miten asiakaspalvelu saadaan toimimaan eri kanavilla laadukkaasti, tasapuolisesti ja tietoturvallisesti?
Tule mukaan STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän seminaariin kuulemaan ajankohtaisia näkökulmia ja jakamaan kokemuksia kollegoiden kanssa.
Aika: Tiistai 21.10.2025 klo 9.30–15.45
Paikka: Tieteiden talo, Kirkkokatu 6, Helsinki
Osallistumismaksu: jäsenille 140 € ja muille 220 €
Ohjelma:
9.30–10.00 Ilmoittautuminen ja kahvi/tee
10.00–10.05 Tilaisuuden avaus ja työryhmän esittäytyminen
10.05–10.45 Monikanavainen asiakaspalvelu on onnistumisen edellytys – Case Verohallinto – Marja Koskimäki (Verohallinto)
10.45-11.25 Tekoäly – ystävä vai ärsyttävä botti? Kirjaston monikanavainen asiakaspalvelu – Nina Kivinen (Jyväskylän yliopisto, Avoimen tiedon keskus)
11.30–13.00 Lounas (omakustanteinen)
13.00–13.40 Sure! Javisst! Tietenkin! Monikanavainen ja monikielinen palvelukonsepti. Case: Tritonia – Heidi Troberg (Tiedekirjasto Tritonia)
13.40-14.20 Näin kohtaan haastavat asiakkaat ja vältän hankalat tilanteet – Taina Parviainen (Kauppakamari)
14.20–15.00 Paneelikeskustelu, osallistujat Nina Kivinen, Heidi Troberg ja Taina Parviainen
15.00–15.30 Kahvi/tee
15.30–15.45 Päivän päätös
Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu lomakkeella viimeistään 6.10.2025. Osallistumisen voi perua 14.10.2025 asti.
Tervetuloa seminaariin!
Julkaistu 9.9.2025