Etänä ja läsnä – ihminen ja kone asiakaspalvelijana -webinaari 3.11.2021

Voiko robotti toimia asiakaspalvelijana kirjastossa? Miten asiakassuhteita voi luoda ja ylläpitää verkossa? Uusi teknologia tuo myös asiakaspalveluun uusia tapoja ja ilmiöitä. Ilmoittaudu STKS:n asiakaspalvelutyöryhmän ja uudet teknologiat -työryhmän järjestämään webinaariin kuulemaan lisää aiheesta!

Aika: 3.11.2021 klo 9.00-12.00
Paikka: Google Meet

Tapahtuma on suunnattu kirjastojen asiakaspalvelukäytäntöjä kehittäville ja muille aiheesta kiinnostuneille.

Webinaarin esitykset

Ohjelma

8.30 Aamukahvit virtuaalitodellisuudessa, moderaattorina Ari Häyrinen, Jyväskylän yliopisto, avoimen tiedon keskus
9.00 Tilaisuuden avaus
9.15 Puheenvuorot:
Työntekijät tieteellisen kirjaston muutoksessa / Elina Kähö, Helsingin yliopiston kirjasto
Asiakassuhteiden luominen verkossa / Topias Salonen, Entressen kirjasto
10.30 Keskustelua Jamboardin avulla
(tauko sopivassa välissä)
10.45 Videoneuvontaa kirjastossa etäläsnäolorobotilla: kokemuksia asiakkaan ja asiakaspalvelijan näkökulmasta sekä demo / Minna Kivinen, Hämeen ammattikorkeakoulun kirjasto
11.30 Ihminen verkkoviestijänä / Tytti Leppänen, Jyväskylän yliopiston kirjasto
11.50 Kiitokset

Webinaari järjestetään Google Meetissä. Osallistuminen onnistuu selaimen välityksellä.

Tilaisuus on maksullinen. Webinaarin hinta on 50 euroa STKS:n ja sen sisarseurojen jäsenille (+ alv 24 %) ja 70 euroa (+ alv 24 %) muille osallistujille.

Ilmoittaudu lomakkeella. Ilmoittautuminen päättyy ke 27.10.2021.

Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse maanantaina 1.11.2021.

Julkaistu 27.9.2021