Mitä saisi olla? – palautteet palveluiden perustana -seminaari

Kuinka asiakkaan ääni saadaan paremmin kuuluviin ja kuinka voimme tehokkaasti hyödyntää saamamme palautteen? Tämän syksyn seminaarissamme esittelemme  konkreettisia keinoja asiakaskäyttäytymisen ymmärtämiseen sekä käyttäjätiedon käsittelyyn. Tule poimimaan käytännön vinkkejä omaan kirjastoosi!

Aika: pe 27.10.2017
Paikka: Tieteiden talo, sali 505 (Kirkkokatu 6, Helsinki)
Seminaarin hinta: jäsenille 130,20 € ja muille 204,60 €, hinnat sisältävät 24 % alv:n

Ilmoittautuminen seminaariin on päättynyt.

OHJELMA

9.30–10.00 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
10.00–10.05 Työryhmän esittäytyminen ja tervetulosanat
10.05–10.45 Maija Saraste (Oulun kaupunginkirjasto) – Kuuluuko asiakkaan ääni kirjaston palvelujen kehittämisessä?
10.45–11.25 Petri Mertanen (Annalect) – Googlen ilmaisten analytiikkatyökalujen hyödyntäminen (aikuisten oikeasti)
11.25–11.35 Tuomas Gustavsson (LM Tietopalvelut) – Knowledge Unlatched – avoin tieto globaaliksi
11.35–12.35 LOUNAS
12.35–13.15 Päivi Ylitalo-Kallio (Metropolia AMK) – AMK-kirjastojen käyttäjäkysely Metropoliassa
13.15–13.55 Nina Kivinen (Avoimen tiedon keskus, kirjasto, Jyväskylän yliopisto) – Valitusta ja vaikuttamista – palautteen monet reitit
13:55–14.05 Christian Kvarnström (Open Library Solutions Finland Oy) – Micromarc 3 : tulevaisuuden kirjastojärjestelmä
14.05–14.30 KAHVI/TEE
14.30–15.10 Ilmari Jauhiainen (Turun yliopiston kirjasto) – LibQUAL – laatutyökalu apuna kirjastopalveluiden kehittämisessä
15.10–15.50 James Edwards (Eduserv), Bath, Englanti – Helping you get the most out of your OpenAthens Reporting
15.50 – Päivän päätös

Kommentoi Twitterissä tunnisteella #STKS

Seminaarin järjestää STKS:n asiakaspalvelutyöryhmä.

Tiedustelut: raila.salminen@jyu.fi

Julkaistu 20.6.2017